måndag 22 oktober 2007

Playhouse

Just nu står jag på Playhouse Teater i Stockholm och förbereder för kvällens föreställning. Eller stand-up lektion. Eller föreläsning. Eller...upplevelse. Vi nöjer oss med det. Playhouse är en fantastisk liten teater vid Östermalmstorg som normalt spelar anglosaxiska dramer för stadens kulturelit. Men ikväll är det alltså jag. Live. Den här showen skiljer sig från det jag brukar göra och eftersom jag bara gör den ungefär en gång i månaden (idag är andra gången av tre) betyder det också att innehållet hålls väldigt... eh, levande. Kort sagt: jag är rätt nervös. Men nu är scenen i ordning i alla fall, som ni kan se på bilden. Snart kommer bandet. De heter Thirty Years och är helt snurrigt bra på att få blodet att pumpa i kroppen. Och om två timmar säger jag första ordet inför fullsatt salong. Rock n roll.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Lycka till :) Det kommer säkert gå jättebra!

22 oktober 2007 kl. 16:06  
Anonymous Anonym sa...

Hej, hej!

Hittade hit tack vare din kära kollega Camilla Läckberg som även skriver så bra.
Det är så kul att hitta nya bloggar ;-)
/Emma

23 oktober 2007 kl. 17:59  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida