måndag 22 oktober 2007

Fåfänga

När Hjärnstorm skulle börja tyckte SVT att det var en bra idé att trycka upp vykort som jag kunde signera, i förberedelse för alla autografjägare. Öhh...okeeej...

Även om vi var överens om att programmet var rätt skapligt, så kändes det kanske som att SVT var lite optimistiska just där. Men sagt och gjort, de skickade upp en bunt (typ 100) vykort som jag satt och signerade i mitt kök en eftermiddag.

Jag fnissade hela tiden och kände mig som om jag var med i Idol. Eller i alla fall Bonde söker fru. Ett kort fick min mamma. Ett kort skickade jag till Camilla Läckberg. (Jag vet, jag kan inte riktigt förklara eller motivera det men just då tyckte jag att det var oerhört roligt.) De övriga 98 skickade jag tillbaka till SVT.

Idag fick jag veta hur många vykort som är kvar, efter tre månaders exponering av min nuna i tv-rutan.

Slarvigt räknat, så har de kvar en bit över 96 stycken.

Så hör av er om det nån som vill ha ett! Du kan säkert få två, till och med. Eller fem. Sen åker de i pappersinsamlingen.

8 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hihihi. Japp, nu har jag hittat hit. Men oj så roligt inlägg. Men du, jag kan ställa upp på att få ett vykort vetja. Så vips så var det bara 95 kvar. :-)

22 oktober 2007 kl. 15:36  
Anonymous Anonym sa...

Nej, det är väl inte alls konstigt. Signerade vykort är supercoolt! Varför inte skänka ett var till Jan Guillou, Håkan Nesser & Co. Haha!

Hoppas vi får se mer Hjärnstorm i rutan snart!

22 oktober 2007 kl. 15:47  
Blogger Lina sa...

Jag skulle kunna ta allihop för att du verkligen inspirerar mig!:) Skulle kunna ha ett på varje ställe kanske, ett i köket, ett i vardagsrummet, ett vid datorn (så att jag kommer igång & skriva på min uppsats) och ett som bokmärke i din bok...

Glömde jag säga att hjärnstorm är mitt favoritprogram & att du är grym och har mycket humor! ;)

22 oktober 2007 kl. 17:27  
Blogger Lappluvan sa...

Jomen självklart! Ett signerat vykort - det vill jag ha! :-)

Ska sätta tänderna i din bok alldeles strax - egentligen vill jag helst ha signerade böcker... men... ett vykort som bokmärke blir fint det med :-)

Ha det gott!

29 oktober 2007 kl. 23:58  
Anonymous Anonym sa...

jag skulle vilja ha ETT ENDA och på det sättet så blir jag mer rädd om den istället för att ha 90 stycken i huset som ligger överallt som om dem inte har något värde.Men om jag fick ett e.x så skulle jag bevara det så som om det var Min andra halva :D

4 november 2007 kl. 02:36  
Blogger Stoffeb sa...

Du råkar inte ha något sånt där fint vykort kvar? Undrar sig en väldigt inspirerad 18åring.

23 oktober 2009 kl. 01:16  
Blogger Martina sa...

Jag vill ha ett!!
Fast antar dom är kastade sen länge.. Men hey, jag hittade ju just hit! :)

fantasiee.blogg.se

21 maj 2010 kl. 02:22  
Blogger Unknown sa...

Om du nu mot all förmodan har kvar någon, som du känner att. Ja, du bara vill bli av med. Så kan jag hjälpa dig!

1 februari 2011 kl. 01:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida