måndag 19 november 2007

Södra Teatern, preludium

Ikväll ska jag ge en engångsföreställning på Södra Teatern i Stockholm. Södran är en väldigt fin och anrik teater, som tar ca 440 personer. Föreställningen har varit slutsåld sen början av oktober. Det känns stort att få vara där. Om jag bara inte fortfarande hade feber och näsblod så hade det varit ännu roligare. Men sånt kan man inte haka upp sig på. Nu är det dags att brygga en stor balja kaffe och börja fundera på vad jag egentligen ska bjuda på ikväll!

Vi syns där - och för dem av som jag inte ser ikväll lovar jag att lägga upp lite bilder när det hela är över (eller i pausen. :-) )

2 kommentarer:

Blogger Lina sa...

Lycka till ikväll! Önskar att jag var där...

19 november 2007 kl. 16:14  
Anonymous Anonym sa...

Hehe lite försent att säga "ses där" när Jag skriver det här efter föreställningen.Men kan säga att Jag var där :D

19 november 2007 kl. 21:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida