måndag 19 november 2007

Södra Teatern

Så var det över. Specialföreställningen på Södran. Jag är helt utmattad efter att ha gett gärnet i två akter, men det var väldigt roligt. Dagen till ära hade vi förutom husbandet Thirty Years även med oss Peter Rylander från SVTs Amigo, som spred discokärlek till hela publiken. Tack alla ni som var där.

Ni som inte kunde komma eller inte fick biljetter var dock inte bortglömda under kvällen. Jag bad nämligen hela publiken att vinka till alla bloggbesökare. Så har nedanför hittar du bilder på hur teatern och scenen såg ut innan det började, samt 500 personer som hälsar till just dig! Nu ska jag sova. Imorgon bitti går flyget till boksignering i Ängelholm...

500 tomma stolar...

Den väldigt fina scenen.

Ett 500 pers starkt "HEJ ALLA BLOGGLÄSARE!!"

15 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det var en rolig kväll faktiskt.

19 november 2007 kl. 23:39  
Anonymous Anonym sa...

Tack för en härlig och intressant föreställning. Kul med bilden, jag hittade mig själv och sambon vinkande. Han och jag har diskuterat det som du berättade. Han spikade både bil och träd. Jag undrar hur dina vänner tänker när du kan förstå deras kroppspråk och sätt att agera. Det gäller att de tänker sig för eftersom du kan läsa av dem!! Vi kommer följa dig framöver, lycka till. Din hemsida och blogg är jättefina. Tack återigen för en rolig kväll med mycket skratt. /Gunilla.

20 november 2007 kl. 09:36  
Anonymous Anonym sa...

Oh, så skönt att känna sig lite älskad! :p

20 november 2007 kl. 12:33  
Blogger Godiva sa...

Hej!

20 november 2007 kl. 17:45  
Anonymous Anonym sa...

Hehe! Ja det var en kväll att minnas.

Det var en väldigt bra stämning och alla verkade tycka om dig, så om allt skulle bli misslyckat så skulle folk endå tala bra om showen!
Fortsätt med det! :)

21 november 2007 kl. 00:21  
Anonymous Anonym sa...

Fexeus...Är det taget efter Zeus lillebrorsa eller?

21 november 2007 kl. 08:43  
Blogger Jenny sa...

Hej Henrik!

Tack för en spännande och mycket rolig/trevlig kväll!

Jag är fortfarande nyfiken hur du fick nr 72 på kuvertet?? I kuvertet låg ju en beskrivning av just mig och brevet har jag sparat men jag kan inte se framför mig att du "hann" skriva nummret efter att jag sagt det!!??
Jag hoppas att vi får se dig på scenen flera gånger. Intressant och roligt att lyssna till dig så än en gång, Tack! Lycka till i framtiden...

Kram Jenny

21 november 2007 kl. 12:38  
Anonymous Anonym sa...

Det finns en länk som det står hjärnstorm på... vad är det? Har du en hemsida? Den funkar iallafall inte.

21 november 2007 kl. 13:15  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Pontus, det var märkligt. När jag klickar på länken funkar den bra. Den ska annars leda till svt.se/hjarnstorm, vilket är hemsidan för den tv-serie som jag haft på svt under hösten. Det kanske var tillfälligt problem med deras server eller nåt när du försökte. Prova igen!

mvh,
Henrik

21 november 2007 kl. 15:21  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Min hemsida är annars www.henrikfexeus.se.

/h

21 november 2007 kl. 15:36  
Blogger Its a kind of magic sa...

Jag har precis sett dina hjärnstorm c:a 3 ggr nu samt läst din bok.Allt stämmer så bra...Jag väntar på nästa bok.En snabb mentorsfråga:Var kan man läsa mer om EAC?
Jag kommer att se dig i Göteborg den 3:e Dec.Ser fram emot detta.Må så gott

22 november 2007 kl. 15:51  
Blogger Johannes sa...

Hold your Horses! Läste jag Göteborg den 3 dec, i vilket sammanhang uppträder herr Fexeus i vår vackra stad? Är det företagsgig eller för allmänheten?

23 november 2007 kl. 11:12  
Anonymous Anonym sa...

Det är för både företag o privat.
Men biljetterna börjar sina så skynda skynda...www.Fortbildarna.se
"Its a kind of magic"

23 november 2007 kl. 12:01  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Det stämmer att föreläsningarna är för alla som vill gå. Observea dock att det rör sig om föreläsningar och att det inte är en upprepning av vad jag gjorde på Södra Teatern i Stockholm.

"itsakindamagic", du kan läsa om EAC i de flesta grundböcker i NLP. I princip vilken som helst av Bandler/Grinder eller O'Connor borde funka.

24 november 2007 kl. 22:47  
Anonymous Anonym sa...

Gunilla! Jag betraktar mig som en vän till Henrik. Och jag kan ärligt säga att det vore frustrerande om han INTE förstod mitt kroppsspråk :D

16 december 2007 kl. 22:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida