torsdag 3 februari 2011

Talangfullt


Nu när katten är ute ur lådan (vad den nu gjorde där?) och Aftonbladet m fl redan skrivit om det, så får jag också: En av de där sakerna som jag ska göra i vår, nu när jag ändå har så sjukt mycket annat att göra, är att sitta tillsammans med Bert Karlsson och Charlotte Perelli i juryn till TALANG 2011! Det kommer bli vansinnigt kul. (Här är en liten intervju som tv4.se gjorde när det blev offentligt.)

Att vi sedan börjar spela in Talang samtidigt som jag ger de sista åtta föreställningarna av SinnesCirkus samt bygger om showen för dvd-inspelning, ska få iväg nya boken till tryck, börjar planera nästa bokprojekt, har uppstartsmöten inför den nya showen som har premiär 2012, är ute i landet och föreläser, gör pr i andra länder, och försöker komma ihåg att steka pannkakor till barnen, det beror bara på att jag är dum huvudet. Men jag hade ändå redan läst ut Joss Whedons The Astonishing X-Men.

Hur som helst - med bara en jury blir det ett skittråkigt program. Så är du bra på nåt som du tror jag kommer trilla baklänges av, anmäl dig! Visa hela svenska folket - och mig - hur fantastisk du är! Du kan vinna en halv miljon. Anmälan sker på tv4.se/talang och som en inspiration finns den här filmen med andra sköna deltagare som gav allt:



6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

läste om nyheten igår! Grattis due ;) ska bli kul att följa :)

4 februari 2011 kl. 04:44  
Blogger Unknown sa...

Du är ett bevis på att en man kan göra flera saker samtidigt :-)

Grattis till att du ska sitta i juryn !

4 februari 2011 kl. 11:18  
Blogger Norco sa...

Då jag först läste det här skrattade jag och sa "awesome!". Men efter att ha kollat på tv4s hemsida så blev jag fundersam. Jag menar Talang 2011 börjar den Första April.

Egentligen är det ju så sjukt osannolikt att det inte' kan vara så. Ett aprilskämt förberett så lång tid i förväg? Det vore ju dumt, det ser alla igenom(eller?) eller hur? ;-)

A ja, nu låter jag ju bara paranoid. Men man blir lätt det om aprilsaker då man är född aprilbarn. Så jag ska ta och släppa det nu. :-P

4 februari 2011 kl. 12:53  
Blogger Unknown sa...

Jag hoppas av hela mitt hjärta att det är ett aprilskämt. Talang är ett skittråkigt program oavsett om det bara är en jury eller även deltagare. ;)

Däremot är jag gryyyyymt sugen på bokprojektet, herre vad jag har varit spänd länge på att få veta vad nästa bok ska handla om. Jag som studerar/jobbar med media hoppas ju självklart på något inom den genren... :)

5 februari 2011 kl. 15:36  
Blogger Áslaug sa...

Då ska jag följa talang. Ska bli roligt att se dig i tv igen!

8 februari 2011 kl. 09:57  
Blogger Christina Johansson sa...

Grattis, val kul =)

9 februari 2011 kl. 22:14  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida