måndag 17 januari 2011

Åttiotalssynder

Jag såg den här affischen på stan idag. Min automatiska reflektion var: "Tufft att de behållt samma logga som det är i filmen." [Killer Klowns, alltså.]

Den andra reflektionen var, tillsammans med en tvärstanning: "Borde jag ens ha den typen av information i huvudet?"

Det är ett klassiskt ålderstecken när man börjar uppdatera sina gamla vhs-filmer till dvd (eller i mitt fall, sina gamla laserdiscar). Plötsligt får man för sig att man ska se om filmer man inte sett på tjugo år, bara för att de finns i ett nytt format. Och sanningen är att jag såg om Killer Klowns för bara någon månad sen. Eftersom jag letat upp den på dvd på nätet.

Om vi nån gång skulle ta ett glas vin ihop, se för guds skull till att hålla mig ifrån Amazon.com efter det. Idag trillade nämligen The Gate ner i brevlådan...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida