fredag 11 februari 2011

Mera cirkus

I morse var det nära ögat. Om jag verkade lite yrvaken och stressad i rutan i Gomrron Sverige berodde det på att jag anlände till studion två minuter (och jag överdriver inte) innan sändning. Inte någons fel, jag satt bara fast i snön som alla andra. Men jag hann ju.

Ikväll är det annars SinnesCirkus på Intiman igen. Ridån går upp om 35 minuter, och jag har just minglat med 100 bloggare som bjudits hit på ett bloggevent kring föreställningen. Och först nu, när jag lämnat bloggarna i foajén för att förbereda det sista på scen, inser jag att den enda som inte tog nån bild till sin blogg - var jag. Ska se om jag kan snylta till mig några bilder imorgon och lägga upp. Jag kommer givetvis låtsas att de är mina egna.

Nä, nu måste jag ut på scen! Ikväll blir det drag!

4 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Tack för ikväll, andra gången för mig. Förstod mer.. men vissa saker fattar jag inte alls, och det gör mig tokig! / Per

11 februari 2011 kl. 23:08  
Blogger Anna sa...

Tack! Är fortfarande yr. Vilken föreställning!

11 februari 2011 kl. 23:25  
Blogger Anna sa...

Det blev så kort frågestund, jag hann inte med men du kanske kan svara här!

1. Har du någon/några förebild/er?

2. Du verkar göra många olika saker: skriva böcker, turnera och hjälpa andra med kroppsläsning (om jag fattade rätt, tänker på det du skrev om Madde-filmen). Var är det roligaste med ditt jobb?

12 februari 2011 kl. 17:32  
Blogger Anna sa...

PS Har bloggat (hemlighetsfullt hoppas jag) här.

/Anna (inte Teresa)

12 februari 2011 kl. 18:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida