fredag 12 november 2010

Ikväll Örebro!

Då var SinnesCirkusen på benen igen! Min syn är ännu inte 100% tillbaka, vilket jag hade hoppats att den nu skulle vara. Lite läskigt, men det får gå ändå. Jag har ju faktiskt en turnéplan att hålla.

Ikvälk intar cirkusen som sagt min födelsestad Örebro. Hoppas jag, i alla fall. Precis när vi anlände till Hjalmar Bergmanteatern så gick nämligen brandlarmet och hela byggnaden fick utrymmas. Så nu står vi här i örebroregnet, jag och några frusna ö-bor, och tittar på när brandkåren letar larmorsak. Varför ska det alltid regna när jag ska föreställning?

Får vi bara komma in i teatern lovar jag dock att temperaturen kommer bli betydligt varmare ikväll!

4 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Får hoppas att det inte är någon som jäklas med dig.

Imorgon smäller det men inga larm :-)

12 november 2010 kl. 15:48  
Blogger ellen sa...

Tack för ikväll, det var en lång väntan från biljettköp till föreställning. Men så värt det!

Jag kommer aldrig förstå den där avslutningen.

12 november 2010 kl. 23:27  
Blogger Unknown sa...

Måste säga tack för en riktigt fantastisk föreställning! Jag väntar på nästa turnering (glöm inte Örebro då) =D

15 november 2010 kl. 12:08  
Blogger Mattias sa...

Tack för en härlig föreställning.
Blev så mycket roligare när man blev vald att komma upp på scenen eftersom alla tvivel om att det är riggat i förväg försvinner om man själv blir vald.

MVH
Mattias

16 november 2010 kl. 13:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida