måndag 25 oktober 2010

Hemåt

Tack Jönköping för igår! Ni var störtsköna. Och ett speciellt tack till Sven!

Men idag går färden hemåt. Cirkusen har packats ihop och kommer vila i två veckor medan jag ska göra annat; börja på resterande 2/3 av korret på Superkrafter (jag skrev klart den första tredjedelen när jag satt i logen precis innan föreställning igår), operera mig, fira min sons tioårsdag (stor sak!) osv. Det ska ärligt talat bli rätt skönt att inte ligga på vägarna varje dag. Nu får jag istället ligga i min egen säng. Snart hemma!

2 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Nu blev man såklart nyfiken på vad det är för slags operation...

26 oktober 2010 kl. 22:22  
Anonymous Anonym sa...

grattis till och tack för en fantastisk turné! Räkna med mig är du kommer upp med nästa nummer! ;)

27 oktober 2010 kl. 08:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida