lördag 23 oktober 2010

Förlåt bor du här?


Jag går som bäst genom ett regnigt och blött Växjö, smågrinig på Berne Persson som i dagens recension av SinnesCirkus, även om den var bra, inte kunde låta bli att avslöja en föreställningens största överraskningar. I och med det har SmålandsPosten förstört en stor del av showen för alla er som ska se den ikväll i Växjö och imorgon i Jönköping. Har ni tänkt se showen - läs inte tidningen förrän efteråt!!!

Jädra Berne, går jag och tänker. Fast tack, Berne, för en jättebra recension. Men jädra Berne.

Jag känner mig precis som vädret.

Plötsligt tvärstannar jag. Det var nåt i ögonvrån. Såg jag rätt? Backar två steg. Jo jag såg rätt. Och så blev jag glad igen.

TACK, du okände gipsentusiast för att du fick min dag att sluta regna!

Och ikväll blir det rejält drag på Växjö Teater igen. Välkomna!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tack för en suverän föreställning igår! Lycka till ikväll och hoppas det blir lika bra!

/Tobias L

Förresten när kommer din nya bok om hur man får mentala superkrafter?

23 oktober 2010 kl. 17:44  
Anonymous Anonym sa...

Tack för en suverän föreställning igår,mycket underhållande och skickligt!

23 oktober 2010 kl. 17:55  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Första dagarna i april! Så du får vänta en stund till.

23 oktober 2010 kl. 22:38  
Blogger el-vajran sa...

Tack för en sjuk kväll!
(positivt menat)
/ Elvira

25 oktober 2010 kl. 14:43  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida