tisdag 9 november 2010

Tack, Kaxboll!

Nu är synen i stort sett tillbaka. Tillräckligt för att jag ska kunna börja hänga här igen i alla fall. Och då är det dags att göra nåt som jag borde gjort för några veckor sen: skriva ett tack.

Det kom nämligen post. En dag fick jag ett brev med en skiva i, samt en lapp som sa ungefär: "Tack för en bra bok som du gjort. Här får du en bra skiva som vi gjort." En present, helt enkelt. Från nån jag inte känner. Det fanns inget sätt att kontakta avsändaren så jag gör det här istället (och nu har jag också lyssnat på skivan):

Tack Kaxboll för den fina presenten och omtanken! Det värmde. För er som är mer intresserade finns de på MySpace: myspace.com/kaxboll.

3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Tycker namnet är extremt häftigt. Kaxboll! :)

9 november 2010 kl. 08:18  
Blogger Carro sa...

Var inte blygsam! Det står faktiskt "den bästa bok som finns" på lappen... :)

9 november 2010 kl. 17:44  
Anonymous Anonym sa...

vilken fin liten grej!

10 november 2010 kl. 07:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida