onsdag 3 november 2010

Titta här å titta titta där

Det blev nåt knas, inlägget innan det här skulle kommit upp på bloggen igår och inte idag. Idag är det nämligen inte kalas, idag är det den stora Laserdagen. Om knappt två timmar slipper jag de här glasögonen - för att inte tala om ett trettio år gammalt synfel. Fantastiskt. Och när det är klart får jag äntligen, ÄNTLIGEN, sälla mig till skaran av dryga typer som har solglasögon på sig i tunnelbanan. I november. Doctor's orders, eftersom jag kommer vara lika ljuskänslig som en vampyr i några dagar. Ses när jag kan se igen.

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

hej henrik! har en liten fråga bara :) finns det någon möjlighet att få tillgång till hjärnstorm? skulle gärna se de programmen !

5 november 2010 kl. 09:56  
Blogger Unknown sa...

När jag satt och fyllde i en bevakning av "Hur du får mentala superkrafter" funderade jag på det där med minnesteknik som tydligen ska vara med. Är det bland annat det med att associera t.ex. siffror med ord i bilder etc.? :)

5 november 2010 kl. 22:21  
Blogger Unknown sa...

Den fanns förut på svt.se men de har tagit bort den :-(
Googla och titta om du kan hitta den någon annanstans.
Finns en del klipp på youtube har jag för mig.

6 november 2010 kl. 20:32  
Blogger Unknown sa...

Ida, mycket av hjärnstorm finns att se på pira... youtube ;)

6 november 2010 kl. 21:19  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Chilla lite så ska vi se om jag och svt kanske kan trolla lite. så slipper ni risiga avi-er från piratbyrån utan kan istället stoltsera med skinande skivor i bokhyllan!

6 november 2010 kl. 21:35  
Blogger Unknown sa...

Trollar ni fram det är ni så sjukt awesome att det knappt går att föreställa sig! :)

7 november 2010 kl. 16:49  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida