tisdag 23 mars 2010

Trött-TV


Idag är jag lite mosig. Kom hem från Linköping klockan 02 i natt. (Vad bra ni var, Linkan!!! Och tack för ananasen, Anna!)

Men klockan ringde 06:30 som vanligt i morse. Då var det dags att skaka liv i barnen, få i dem frukost och gå iväg med dem genom snöhelvetet till skolan. (Var det inte vår vi skulle ha nu?) Det glamorösa livet som artist och världsstjärna tar aldrig slut som ni märker.

Och klockan 09:00 börjar tv-kamerorna rulla på UR igen. Gäsp. Om jag ser en smula hålögd ut och insisterar att berätta dåliga skämt istället för att hålla mig till manuskorten när ni ser mig i rutan, så vet ni varför.

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Låter som att det finns en god förklaring till varför du är trött en morgon som denna, men man får se det såhär: Det är inte alltid något negativt att vara eftertraktad.
Tack för en fantastisk show igår i Lkpg - och för alla griller du satte i skallen på mig. Hoppas att jag kan se någon mer uppsättning med dig framöver. Helt magiskt bra är du. En skicklig liten rackare.
Rock on Fexeus =) // Marianne

23 mars 2010 kl. 07:25  
Blogger Norco sa...

Dags att lägga sig tidigt ikväll kanske? Otroligt svårt, det vet jag men det är värt det.

23 mars 2010 kl. 08:12  
Blogger Sanna sa...

TACK SJÄLV. Det var helt fantastiskt! Jag har till och med skrivit ett inlägg om dig. Känn dig hedrad! Nej, men på riktigt. Du är fantastisk. TACK! Tack.

http://sanna222.blogg.se/2010/march/jag-har-battre-saker-for-mig-henrik-fexeus.html

23 mars 2010 kl. 09:33  
Blogger Janelle Lollipop sa...

Ja, jag tänkte att en ananas skulle sitta fint en måndagkväll! Vad nedrans många "Annor" det var där igår. Jag kanske skulle ha ställt mig upp och viftat till mig "slumpgeneratorn" som en av oss gjorde.

Det är väl snäppet bättre att du berättar dåliga historier än om du börjar snarka och smådregla på din egen axel...

Tack igen för igår!
Kram a

23 mars 2010 kl. 09:43  
Blogger Janelle Lollipop sa...

Ps. Om de doppar dig i smink syns förhoppningsvis inte hålögdheten.....ds.

23 mars 2010 kl. 09:44  
Blogger Unknown sa...

Vill tacka för en mkt intressant upplevelse i måndags.
Du var riktig bra! :)

24 mars 2010 kl. 10:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida