torsdag 6 november 2008

Manlig glamour

Sjögren skulle döda mig om han visste att jag har hans hatt

Idag har jag ett gig på Tyrol på Gröna Lund. Samtidigt så pågår här också showen Christer Sjögren 40 år som artist (i regi av Peter Settman, av nån anledning). Men de är inte här än. Så jag har hela deras garderob till förfogande. Funderar lite smått på att byta stil inför kvällens föreställning. Dansnumret sitter snart. Vad tror ni?

DEN ska jag ha!

Matchar mina ögon!

Så förvånade de kommer bli, publiken på 200 pers som sitter här utanför och väntar på mig. Tankeläsning med flärd är det nya nu. Oj helvete nu kommer Christer!!

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

haha medan du håller på kan du också byta namn till Henrika Fexelina :D skulle matcha dem blåa struts fjädrarna :D

6 november 2008 kl. 18:39  
Blogger Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Henrik manipulerade mig att köpa tio böcker av hans nya bok. Nu vet jag inte var jag ska göra av dem.

Så jag tävlar ut dem.

Tävlingen pågår en vecka:

http://beiersdorfbloggen.blogspot.com/

MVH,

Klaus aka Tyskungen

6 november 2008 kl. 22:19  
Blogger Hexmaster sa...

Peter Settman är rätt stor i produktionsbranschen - förvånande för alla vi som bara tänker på Ronny & Ragge. :-) (Inte för att hans produktioner är mycket bättre.)

6 november 2008 kl. 22:23  
Anonymous Anonym sa...

Hittade just hit, men kan ju passa på att säga, att Konsten att läsa tankar är den bästa bok jag har läst i år! Har läst den 3 gånger nu, och hittar alltid nya saker... Tack Henrik!

6 november 2008 kl. 23:00  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Hex - rätt stor är en underdrift. Vi vet att Peter äger produktionsbolaget Baluba, som gör väldigt mycket tv-underhållning. Baluba har också producerat Sjögren-showen. Vad jag menade var att han hade tid att även regissera den.

6 november 2008 kl. 23:34  
Anonymous Anonym sa...

Är Christer så där glamourig alltså? Svårt att tänka mig honom med en boa runt halsen...

7 november 2008 kl. 12:56  
Anonymous Anonym sa...

Så söt du skulle bli ha, ha,,,

7 november 2008 kl. 15:25  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida