tisdag 4 november 2008

Göteborg ikväll

Pust vilken morgon! Två radiointervjuer och jag hann även med att hänga lite med min kompis Kjell Eriksson (se inslaget på TV Kjell). Mix Megapol är också snälla nog att bjuda på en steg-för-steg redogörelse i bilder på vad som egentligen hände i studion.

Nu ska jag skriva en analys till Aftonbladet innan tåget bär av ner till Göteborg. Ikväll ska jag och Olle Liljegren nämligen prata om våra böcker på Bokia i Kungsbacka. Jag vet inte hur det funkar, om man måste ha en inbjudan eller om det bara är att svänga förbi, men testa om ni är i krokarna! Programmet börjar kl 19.00

4 kommentarer:

Blogger Hexmaster sa...

Är du inbokad i Göteborg eller bara Kungsbacka?

(Vill inte vara tokpetig men en liten bit emellan är det allt.)

4 november 2008 kl. 11:11  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Bara Kungsbacka. Sorry om jag var otydlig.

4 november 2008 kl. 12:56  
Blogger Marcus sa...

Men va fasen...kunde du inte kläckt ur det typ minst en dag innan? Bor i Kungsbacka innerstad och har 5 min till affären. Kollar alltid din blogg varje dag, och nu hade jag oturen att kolla bloggen lite sent på kvällen.

(ursäkta språket)

4 november 2008 kl. 21:28  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Sorry - jag insåg det inte förrän idag.

5 november 2008 kl. 01:05  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida