måndag 17 november 2008

Imorgon vaknar jag med Kjell

Paul, Josefin och Jakob vaknar alltid tillsammans

Jag ber om ursäkt ifall nån rattade in Vinyl 107 imorse bara för att upptäcka att jag inte var med. Jag var helt enkelt sjuk och kunde inte röra en muskel - än mindre ta mig till en radiostudio. Vi ska försöka göra om det på onsdag kl 08:30 istället.

Imorgon ska jag dock gästa Kjell Eriksson och resten av Vakna!-gänget på The Voice. Tune in vid 08:25, eller slå på Kanal 5 om du har en tv i närheten, så ska vi hitta på nåt kul!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Missade idag, ska ge allt för att höra imorrn.
Apropå nåt annat, när blir det aktuellt för en föreställning för privata personer i sthlm's trakter ?

17 november 2008 kl. 23:19  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Som jag skrivit tidigare här på bloggen - fullständiga "turnéplanen", och då även stockholmsdatum, kommer här så fort jag har fått de sista detaljerna. Stay tuned!

18 november 2008 kl. 17:34  
Anonymous Anonym sa...

ahh ett inlägg jag missat

19 november 2008 kl. 15:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida