söndag 3 augusti 2008

Mitt liv som seriefigur

Klicka på serien för att kunna läsa den.

I mitt liv händer det då och då oväntade och smickrande saker. Som att få åka till Sydafrika och prata om Hjärnstorm. Eller att främmande män friar till mig via e-mail. Men inget av det klår det här. Jag har varit en seriefigur! Serien publicerades i Norrköpings Tidning förra hösten, men det dröjde nästan ett år innan jag fick reda på det. Jag är så stolt så jag kan spricka. Seriens skapare heter Jonna Björnstjerna. Jag har ingen aning om vem hon är. Men jag är helt klart skyldig henne en barnota.

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag tycker det var rätt likt dig. ;)

3 augusti 2008 kl. 14:54  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Vet du, det tycker jag med!

3 augusti 2008 kl. 15:21  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Jag var förresten lite lat och kollade inte upp Jonna innan jag postade inlägget. Men lat är något rätt långt ifrån hur hon själv verkar vara, med tanke på hur produktiv hon är. Kolla in hennes alster på http://www.jonnabjornstjerna.com.

3 augusti 2008 kl. 15:24  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida