torsdag 24 juli 2008

Turist


Det har blivit dimma över New York... Kanske tur det för solen var fullkomligt blästrande i 34 graders värme. Men jag har varit ganska duktig på att ha semester. Jag har självklart shoppat ståndsmässigt. Kläder, check. Hela inventariet i Apple Store på 59th, check. Och det var givetvis endast för barnens skull som jag tillbringade två timmar på Nintento World, en timme på KidRobot i SoHo och ytterligare två på F A O Schwartz (nej, jag vet, barnen är inte med, men ändå). Eftersom jag är i NY så blir det givetvis också The Lion King på fredag, där en väns vän visade sig vara med ("do you want to go backstage afterwards?" - och jag som egentligen inte ens gillar musikaler). Med lite tur klämmer jag in nån pjäs också - det går en tydligen otrolig uppsättning av Hitchcocks De 39 Stegen.  Givetvis ska jag drälla på MoTM en dag. Men imorgon ska jag filma för Hjärnstorm. Semester är som sagt ett töjbart begrepp.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Varför är inte jag i NY? Damn. Det är lite "living the dram, baby" känsla att läsa din blogg Henrik.
Ha det kanon, hoppas vi hörs framöver.

24 juli 2008 kl. 21:50  
Blogger Marcus sa...

Apple Store på 59th.....hope u got me some iPhone´s then ;) Funderar på å köpa mig en iMac fkt, har haft min MacBook Pro i snart 2 år nu...Bärbart i all ära, men att ha en stationär också är inte helt fel! Usch, mindre än 3tim tills klockan ringer, måste hoppa till kojs, vi ska ju te huvestan senare idag, bo på Hotel Rival å allt....måste ju vara ngt om självaste ABBA-Benny äger stället !?!?!?

25 juli 2008 kl. 02:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida