måndag 14 januari 2008

Aftonbladets WebbTV


Jag tog som sagt en liten paus från skrivandet i fredags för att träffa Sofia från Aftonbladet, som ville att jag skulle läsa hennes tankar. Resultatet kan beskådas här. Vad som inte är med är att jag också fick fram namnet på den person som hon tänker på i slutet, men det kanske var lite för freakigt för webbtv-redaktionen. :-) Eller så ville hon bara inte att hela Sverige skulle veta vad hennes bästa vän heter. Men jag vet. Skicka tjugo spänn i ofrankerade frimärken så får du också veta.*


*) Gör inte det. 

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hej Henrik!

Till och börja med så vill jag ge dig beröm för en fantastisk bok! Jag blev/är helt såld!

Jag hade en undring om vart/när du föreläser? Har du kurser etc?

MVH Charlie

14 januari 2008 kl. 15:11  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Hej Charlie - kul att du gillar boken. jg var ute och föreläste landet runt under hela hösten, men just nu har jag inga föreläsningar eller shower alls. Jag sitter nämligen och slutför arbetet med bok nummer två vilket tar all min tid. En stor del av våren kommer också gå åt till arbetet med andra säsongen på Hjärnstorm. Av den anledningen har jag inte bokat in något, eftersom planeringen för SVT inte är gjord ännu. Men jag lovar höra av mig på bloggen så fort det börjar dyka upp några föreläsningar igen. Men det kan alltså dröja lite. Hoppas du förstår.

14 januari 2008 kl. 15:23  
Anonymous Anonym sa...

Såg klippet,kul att se:)

Förresten är lite nyfiken, hur kom det sig att du började med tankeläsning?

14 januari 2008 kl. 16:36  
Blogger Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Tja,

Briljant som vanligt. ;-)

/Klaus

14 januari 2008 kl. 22:21  
Anonymous Anonym sa...

Hej Henrik!
Jag blev så förvånad när jag läste din bok. Den är så himla lätt och praktisk. Men jag har inte börjat träna än så länge.

9 februari 2008 kl. 01:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida