måndag 31 december 2007

GOTT NYTT ÅR!

Till alla er som gjorde 2007 till att det blev som det blev -

Till alla er journalister som skrev om mig i sina tidningar;
till alla er som såg på Hjärnstorm istället för House på tv i höstas;
till alla er som varit så nyfikna på min bok att den vid ett tillfälle sålde lika mycket som Harry Potter;
till alla er som läser min blogg och skriver uppmuntrande, kritiska och frågvisa kommentarer;
Till alla er som gett mig en uppmuntrande nick på stan, eller i mer svajigt tillstånd på krogen önskat praktisk vägledning i framgångar hos det täcka könet;
Till Lisa, Adam, Sara, Magdalena, Anders, Isabella och er andra på bokförlaget Forum som trodde på mig och lät mig lägga näsan i blöt alldeles för mycket;
Till Helena, Stefan, Svoppen, Eva, Alexandra, Charles, Sofia Kristina och Klaus på SVT som lät mig hållas hur märkliga idéer jag än hade;
Till Skillspartner som såg till att jag hade en föreläsning bokad i varje vaket ögonblick;
Till Nordin Agency som representerat mina intressen och lyckades sälja min bok till fyra länder på lika måna månader;
Till alla er som bara var där.

Tack för att ni mentalt har nypt mig i rumpan i ett helt år. Jag lovar nypa tillbaka nästa gång vi ses. Till alla er, från hela mig: Ha ett fantastiskt 2008! Det tänker jag ha.

GOTT NYTT ÅR OCH KRAMAR TILL ER ALLA!

8 kommentarer:

Blogger Hexmaster sa...

Önskar desamma. 2008 kommer att sparka rumpa!

1 januari 2008 kl. 00:12  
Anonymous Anonym sa...

Tack detsamma - och en stor kram till dig som förgyllde mitt 2007.

1 januari 2008 kl. 13:27  
Blogger Dynamies sa...

Gott Nytt år, och tack för fantastiska lärdomar under 2007! Haft mkt nytta av dina kunskaper ;) Hoppas att 2008 blir ännu mer lärorikt

1 januari 2008 kl. 16:01  
Anonymous Anonym sa...

Tack vare din bok,tv show,föreläsningar har Jag lärt mig mycket och har kunnat använda det i mitt vardagliga liv för att påverka andra på ett bra sett som har ledat till bra resultat.Gott nytt år på dig och Jag hoppas att din nya bok blir lika bra som den första.

1 januari 2008 kl. 16:15  
Anonymous Anonym sa...

Jag minns med värme en särskild nyårsafton, där jag på festen (faktiskt) helt ovetande råkade befinna mig under misteln. Förbi kom en vän som gav mig en tokfin komplimang. Därefter blev jag helt sonika avslätad.

3 januari 2008 kl. 14:59  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Hex, Cecilia, Dynamies och taha - Jag kan bara säga detsamma.

Flamman - Det är för lite mistlar på nyårsfesterna nu för tiden, helt klart. Är ni fortfarande vänner eller fick han/hon en rak höger?

3 januari 2008 kl. 15:06  
Anonymous Anonym sa...

Är vi fortfarande vänner..? Jo, det vill jag nog tro, men nu har vi ju inte setts på ca 7 år...

3 januari 2008 kl. 15:12  
Blogger Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Tack själv. Och tack för en trevlig middag igår. 45 minuter på Eken pga missad Saltsjöbana förflöt oväntat snabbt.

.:K:.

4 januari 2008 kl. 10:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida