fredag 7 december 2007

Det är över

...för den här gången. Jag har räknat ut att jag sen i september har tillbringat ungefär 6o dagar i olika städer för att presentera min bok, ge föreläsningar, shower eller specialskrivna föreställningar. Till det kan läggas en strid ström av intervjuer för tidningar, radio och tv. Jag klagar absolut inte, även om det har varit jobbigt så har det varit roligt. Men nu är det över. Från och med måndag påbörjar jag nämligen en ny fas i mitt liv. Under den kommer jag inte ge några intervjuer och inte ta några andra uppdrag. Jag ska nämligen helt koncentrera mig på den uppgift som nu ligger framför mig. Men exakt vad det är, det berätttar jag inte förrän på måndag. Trevlig helg!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Henrik är full av överaskningar:D

8 december 2007 kl. 00:11  
Anonymous Anonym sa...

Oh, får jag berätta, får jag berätta?? :D

8 december 2007 kl. 18:51  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Håll ut, det är snart måndag! ;-)

9 december 2007 kl. 15:19  
Blogger Johan Björk sa...

Men vi vill veta nu.... =)

9 december 2007 kl. 15:46  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida