torsdag 6 december 2007

Fotodramatik

För någon månad sedan blev jag fotograferad av Peter Jönsson för en artikel i tidningen Chef. Skam att säga visste jag inte riktigt vem Peter var. (Jag har aldrig haft örnkoll på fotografer.) Att han var nåt alldeles extra förstod jag när jag tjuvkikade i Peters portfolio och insåg att han precis innan mig bl a hade plåtat Fredrik Reinfeldt. Den Fredrik Reinfeldt.

Artikeln ska gå nu i decembernumret, så idag fick jag hem de bilder som tidningen också fått. Undrar om jag kan hyra Peter för att följa efter mig? Så där mörk och mystisk vill jag verka hela tiden från och med nu!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mäktiga bilder :D.Allting passar i svart

6 december 2007 kl. 15:23  
Anonymous Anonym sa...

Du ser valdigt gammal ut pa dessa bilder. Synd!!

7 december 2007 kl. 16:01  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Hmmmm... Jag föredrar nog "mörk och mystisk". Men alltså, jag ÄR ju gammal. 36 år närmare bestämt. Äntligen lyckas jag se lite distingerad ut. :-)

7 december 2007 kl. 21:28  
Anonymous Anonym sa...

vaaaaaaaaa är du 36? shit jag trodde typ 31...

8 december 2007 kl. 19:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida