tisdag 15 februari 2011

Oj då

Ni vet den där känslan när man kliver in på en stor och fin teater. Som rymmer typ 900 pers. Till exempel Oscarsteatern i Stockholm. Och så tittar man upp och ser sitt namn hänga i taket. Ni vet den känslan. Det är då man kan börja undra lite vad man gett sig in på.

Egentligen är det konstigt att jag är nervös - jag står ju på scen hela tiden. Men då är det min show, på mina villkor.
Nu är det inte min show. Det är er. Och den enda kontroll jag har är att tycka om er.

Det är galet spännande. Om två timmar kör vi för första gången.

3 kommentarer:

Blogger Hexmaster sa...

Jag trodde först att rubrikens "Oj då" anspelade på det faktum att det står XXX i taket. Men om ingen annan tänker på det jag tänker på så är det väl OK. :-)

15 februari 2011 kl. 15:51  
Anonymous Anonym sa...

Lycka till!! Ska bli grymt spännande :) när drar säsongen igång på tv?

15 februari 2011 kl. 19:33  
Blogger Norco sa...

Du fick mig just att tänka på då jag spelade Othello inför ca 500 pers.

Det var grymt kul(bortsett från min otroligt dumma outfit..) ^_^

17 februari 2011 kl. 03:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida