torsdag 17 februari 2011

Från det ena till det andra

...och så var det plötsligt SinnesCirkus igen. Efter vad som visade sig vara nästan 25 timmar tv-produktion på två dagar (läs "ont i hela kroppen och akut sömnbrist") för Talangs audition här i stan är det nu dags för de sista tre Cirkusarna i Stockholm. Någonsin.

Idag riggar vi dessutom tekniken för helgens filminspelning av föreställningen. (På bilden sitter bildproducenten Emil och håller koll.) Att få föreställningen filmad är nåt jag velat göra ända sen 2009. Och det känns extra kul att vi gör det nu, så här på sluttampen. Synd bara att när det väl blir av så är jag så trött att jag knappt kan stå upp. Men jag har hört att man kan rendera bort ringar under ögonen i efterhand.

4 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Sinnescirkus på video låter underbart :-) I vilken form tänker du publicera kalaset? DVD, TV eller på nätet?

17 februari 2011 kl. 18:01  
Blogger Unknown sa...

Sinnescirkus på vido låter underbart :-) Hur kommer det att publiceras? TV, DVD eller här på nätet?

17 februari 2011 kl. 18:02  
Blogger Unknown sa...

Tackar för em underbar föreställing...Helt farscinerad och undrar hur j*vla fungerar det egentligen?? Åkte hem med en lite obehagskänsla sen men men...Det var nog värre för mina vänner som jag tvingade med som inte hade en susning om vad det handlade om:)

19 februari 2011 kl. 00:42  
Blogger Linn sa...

Var på föreställningen i fredags och ville bara säga tack för en fantastiskt bra kväll. Det var otroligt fascinerande att bli hjärnrapead haha! Ha det bra! Kram Linn.

20 februari 2011 kl. 01:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida