tisdag 13 april 2010

Vi gör avbrott för lite TV

Så här såg det ut under förra programmet
... och så var det dags att spela in ytterligare ett diskussionsprogram för Kunskapskanalen. Det tredje i ordningen. Idag handlar det om dyslexi, ett ämne som jag själv tycker är väldigt spännande eftersom det handlar om det mänskliga medvetandet och dess förmågor.

Det är för övrigt en rätt annorlunda erfarenhet, åtminstone för mig, att sitta i 90 minuter och försöka ställa intressanta frågor till personer som alltid vet mer om ämnet än vad jag själv vet. Men jag börjar så smått förstå hur man gör. Tror jag. Vi får väl se hur det går idag.

2 kommentarer:

Blogger Norco sa...

Har jag missat det?

14 april 2010 kl. 00:07  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Nej, det har inte börjat gå ännu. Men snart.

14 april 2010 kl. 08:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida