söndag 28 mars 2010

SistaCirkus STHLM

Idag är det den sista SinnesCirkusen i Stockholm. Efter ikväll kommer showen att ligga nere i nästan ett halvår. Under den tiden ska jag ska spela in 10 avsnitt för Kunskapskanalen, skriva klart nästa bok, göra lite annat jag inte kan nämna ännu och kanske, kanske vara lite ledig. Sen åker föreställningen ut på vägarna.
Men till Stockholm kommer jag inte tillbaka vad jag vet. Det känns nästan lite vemodigt. Det tar ett tag att hitta en teaterscens själ och jag har liksom gjort mig hemmastadd på Intiman. Men det är så det är i den här branschen.
Hur som helst. Jädrar vilket drag vi ska ställa till med ikväll! Vi ses på Intiman om några timmar - för sista gången!

2 kommentarer:

Blogger Sus sa...

Jag är omöjligt ännu mer sinnesförvirrad idag än i går...

Tack för en toppenkväll!

29 mars 2010 kl. 06:53  
Blogger Helena sa...

Jag som skulle sett dig men jag fick flunsan, kan du komma hem till mig och ha privatföreställning (skratt)

sov gött kram Helena.

31 mars 2010 kl. 22:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida