torsdag 22 oktober 2009

Radio och TV



Nu gjorde jag det igen. Glömde tala om att jag igår onsdag var med i Babel på SVT, tillsammans med idéhistoriker Sverker Sörlin och Maria Söderlind Tralau som skrivit boken Status - vägen till lycka, för att prata om raggning och darwinism (!). Men programmet går fortfarande att se på SVT Play: Babel och Darwin.



Ikväll, torsdag, är jag dock med i Förkväll på TV4 kl 17:00, för att ge Yvonne Ryding några snabba tips på hur hon kan göra för att sluta vara singel. Eller bara få hårdkramas lite. Hon får bestämma själv. Vi har bara några minuter på oss, men det blir nog kul.

Imorgon fredag är jag så på Vakna! med The Voice och ska försöka förföra både Josefin, Paul och Jakob på ett bräde. Lite lagom släpigt morgontrött, så det blir en utmaning. Min röst kommer strömma ur etern nånstans mellan kl 07-08 på morgonen.



Så fort Vakna!-gänget känner att de fått nog av mig imorgon så springer jag över till Rockklassiker ett tag och sen slutligen över till Radio Vinyl 107 och busar med dem istället. Kan tänka mig att det blir strax innan eller strax efter klockan 08, jag har ingen riktig aning. Det blir några sådär skönt avslappnade jag-har-ingen-aning-längre-intervjuer.

Sen ska jag till Arlanda och föreläsa, men efter det får jag till slut ta helg. Om inget annat dyker upp.


2 kommentarer:

Blogger taha sa...

Du verkar verkligen ha fullt upp.
Ska vi ta en kopp kaffe på stan under helgen annars ifall du får tråkigt ??

22 oktober 2009 kl. 12:43  
Blogger Camilla Matinlassi sa...

Bra.
Tack för tipsen.
Hoppas att du får förhoppningsvis rätt ledig helg.
//Camilla

22 oktober 2009 kl. 18:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida