måndag 19 oktober 2009

Idag är jag i Karlstad

Här inne är jag och lever rövare idag.

Det är inte många gånger kvar nu på min föreläsningsserie Konsten Att Läsa Tankar. Idag ger jag den i Karlstad. Föreläsningen äger rum på Elite Stadshotellet klockan 13 och klockan 18.

Sen är det bara Stockholm 3 nov och Örebro 8 dec kvar. Efter det kommer jag nämligen koncentrera mig på min nya show, SinnesCirkus. Det blir helt enkelt för mycket att vara ute med båda samtidigt, så trots alla fantastiska lovord som Konsten Att Läsa Tankar fått genom åren tvingas jag lägga den i malpåse ett tag. Men du har fortfarande några chanser kvar att se den innan året är slut! Och idag är det, som sagt, Karlstads tur.

2 kommentarer:

Blogger Vimo sa...

Gävle då?
http://www.wimab.se/default.aspx?NodeId=1135

19 oktober 2009 kl. 08:36  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Gävle är tyvärr inställt.

19 oktober 2009 kl. 09:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida