söndag 18 oktober 2009

Tilde och fyran fast för sent

Såhär såg det inte ut i morse.

Oj då. Pinsamt. Jag har tydligen inte vant mig vid att bloggen är igång igen. I morse var jag på Nyhetsmorgon med Tilde de Paula i TV4 för att göra ett experiment på henne och prata massor om min bok. Men jag glömde helt att tala om det här på bloggen.
Sicken miss.
Och inte har de lagt upp några länkar till det efteråt på hemsidan heller. Men för att gottgöra er tänkte jag åtminstone ge länken till TV4s tävling där ni har chans att vinna ett skinande exemplar av Alla får ligga! Klicka omedelbart in på tävlingen och fyll i formuläret!

Och kommer det upp några filmlänkar senare under dagen så lovar jag att de dyker upp här.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida