måndag 12 oktober 2009

Om du vill ha försprång


Signerat på Bokia Express.
Fast nästa gång ska jag tala om för personalen vem jag är också.
De såg lite bekymrade ut.

Idag var jag och signerade en trave böcker i nyöppnade Bokia Express, som ligger i Östermalmstorgs tunnelbanestation. Eftersom de har gjort en så himla fin butik så kunde vi inte låta bli att ge dem ett specialerbjudande; som enda butiker i landet så säljer Bokia Express lyxutgåvan av Alla Får Ligga redan nu, en hel vecka innan den hamnar i övriga butiker. Dessutom är den på specialpris - och nu även signerad, som sagt. Så vill du skaffa dig ett försprång gentemot resten av stan vet du vart det finns!


En av böckerna innehåller dessutom en personlig hälsning och mitt eget favorittips,
se till att leta upp den om du har vägarna förbi!

5 kommentarer:

Blogger taha sa...

fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan att jag missade "försprånget" läser bloggen nu idag på tisdagen och jag hade jätte gärna kommit och köpt boken och få chansen att träffa dig igen men men det blev inte så :(
finns det ingen chans att man kan få den i brevlådan med en signatur av dig och om du kan fakturera den ???

mvh // taha

13 oktober 2009 kl. 21:28  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Jag kan tyvärr inte agera bokhandel men de signerade böckerna finns ju kvar på Östermalmstorg tills de tar slut. Jag skrev en hel trave. Så det är bara att ta tuben dit!

13 oktober 2009 kl. 22:19  
Blogger taha sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

14 oktober 2009 kl. 00:19  
Blogger taha sa...

okej tack :D ska först skaffa ihop 179:- först :D men du har inte den begränsade utgåvan kvar va ?

14 oktober 2009 kl. 00:20  
Blogger Janelle Lollipop sa...

Nyfiken!! På vilket som är ditt eget favorittips i Alla Får-boken? (fasen, visste inte att jag är lite pryd...skrev inte ut hela titeln...ja, man lär sig om sig själv hela tiden) Nu har jag inte läst boken, så jag kan inte relatera ditt eventuella svar till resten av dina tips men vore kul att veta ändå....har du fått veta vem som köpte "tipsboken" och om det blev någon framgång?! (nu förutsätter jag att den blev köpt....kanske ligger kvar i hyllan..ensam och ledsen och försöker sig på dina tips på attraktiva kunder...)

12 februari 2010 kl. 00:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida