onsdag 21 oktober 2009

Det gick fort

Idag släpps äntligen lyxutgåvan av Alla Får Ligga i butikerna. Och
den är redan slut. Igår försvann de sista exemplaren ut från
lagret. Det är naturligtvis vansinnigt roligt att så många visat så
stort intresse. Stort tack till alla er som förbeställt boken på
nätet eller hos er lokala boklåda!
Men det betyder också att om ni funderat på att skaffa den och ser
lyxboken ligga i en bokhandel under den närmaste veckan så är det de
böckerna som finns. De kommer aldrig att kunna få in den igen. Bara
så ni vet.

I övrigt var det releasefest för boken igår kväll på underbara
Kåken i Stockholm. Jättekram till alla på förlag, agentur, vänner
samt jazzkometen Hans Olding och hans internationella kumpaner som
gjorde kvällen möjlig.

Men all glamour har ett slut och för mig betydde det att äntra tåget
till Göteborg kl 08:10 imorse, för att föreläsa på Stora
Coachingdagen.

Så är du i Götet och känner för lite onsdagscoachning så är det
Konserthuset kl 13 som gäller!

8 kommentarer:

Blogger taha sa...

jag bokade boken på cdon.com för länge längesen om när den släpptes så skulle jag få den i brevlådan men nu fick jag ett mail från dem att boken är slut i lagret och att jag tydligen får vänta 1 månad tills vanliga versionen kommer ut. fyfan vad arg men blir när man har väntat i månader och så säger dem att det är slutsåld när jag hade bokat den först av alla och så säger du nu att den är utsåld överallt i Stockholm :( aja det är väl bara vänta en månad till då

21 oktober 2009 kl. 13:54  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Taha, det där låter jättekonstigt. Dubbelkolla med cdon vad som hänt. Jag vidarebefodrar din kommentar till andra berörda också.

21 oktober 2009 kl. 15:23  
Blogger taha sa...

Tack HENRIK för omtanken men jag som hade förberett mig att läsa boken så länge. så får jag den inte men är du säker på att du inte har en bok liggande hemma som du snälla kan skicka den till migg ?? plzzzzz

22 oktober 2009 kl. 01:46  
Blogger Maria Tjulander sa...

Hej!

Det var tråkigt att boken redan börjar ta slut. Men Grattis till dig! :-D

www.mycketnoje.com

22 oktober 2009 kl. 17:41  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Nej alltså det är bara lyxutgåvan som är slut. Den följs av en vanlig utgåva av boken som kommer finnas bra länge, förhoppningsvis.

22 oktober 2009 kl. 19:08  
Blogger Maria Tjulander sa...

Okej, vilken tur. Då ska jag snabbt ändra det på min hemsida också.

www.mycketnoje.com

22 oktober 2009 kl. 21:14  
Blogger Dynamies sa...

Hej Taha och Henrik!
Goda nyheter, i min lokala bokhandel finns ett par ex av lyxutgåvan kvar. Jag kan köpa och skicka om du vill taha, isf, maila mig på dynamies@hotmail.com och den skriver jag ut för jag litar på att människor här är inte intresserade utav att anmäla min mail till massa spamsajter.
Ha de bäst

23 oktober 2009 kl. 15:47  
Blogger Dynamies sa...

Hej igen. jag var inne i bokhandlen igen strax efter fem (köpte mitt ex vid 12) och då var alla slut!!!! Det gick fort. Tur jag inte sköt upp det till imorgon, säger Carpe Diem någon något? Tyvärr taha, så kan jag inte köpa något till dig och skicka.
Mvh

23 oktober 2009 kl. 20:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida