måndag 26 oktober 2009

För er som var där

Jag ber om ursäkt i förväg om det kan verka en smula drygt, men det här inlägget riktar sig i första hand åt de vänner och kollegor som var på releasefesten i förra veckan.

Vänner, jag vet att jag lovade er lägga ut det här för länge sen, men jag har inte hunnit förrän nu. De av er som kom punktligt (hrm-hrm) tidigt till min lilla releasefest fastnade som ni vet även på kort vid vår stora, proffsiga fotovägg (AKA en vit pelare i baren på 1900). Här är de bilderna. Jag tar inget ansvar. Återigen, tack för att ni kom och gjorde mitt liv lite vackrare!


Yesim Bilgic

Maria Ernestam

Marie Steen

Olof Forsgren

Sara Lindegren (marknadsansvarig för mina böcker)

Emelie Crispin Ekström (formgivare, AFL)

Ralf Söderlind (illustratör, AFL) med Eugénia Hildestrand

Josephine Lawrence

Mehmet och Geraldine Lawrence

Anna Kölén med Andreas Norman

Ingela med Robert Richnau

Maria Enberg (Grand Agency, min bokagent)

Lisa Ydring Runhammar (min förra förläggare)

Johan Stridh (Månpocket)

Håkan (Bonnier Marknad) och Rebecka (Månpocket)

Annika

Lina Lodegård Sjögren (Pocketgrossisten) med sällskap





Maria och Yesim när kvällen inte ville ta slut.

1 kommentarer:

Blogger taha sa...

Vad mycket endorfin utsläpp du måste ha haft under den kvällen haha fan va skönt och lyckat det måste ha känts :D

27 oktober 2009 kl. 00:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida