fredag 5 december 2008

Första hemligheten


Kommer ni ihåg att jag för en liten tid sen skrev att jag hade två hemliga projekt på gång? Nu kan jag avslöja ett av dem: Jag skriver på en ny bok. Vad den handlar om måste vara hemlighållas ett tag till, men slöjorna kommer nog dras ifrån redan under våren och om ett år ska ni kunna hålla den i handen. Tills vidare kan jag ge en liten ledtråd (och härmed befriar jag mig från att svara på några som helst spekulationer om innehållet):

Det här är boken jag aldrig trodde att jag skulle skriva.

9 kommentarer:

Blogger Linus Loquist sa...

Kanske en barnbok?! *hehe*

5 december 2008 kl. 10:26  
Blogger Johannes sa...

Its about love!

5 december 2008 kl. 10:28  
Blogger Hexmaster sa...

Är det kanske ett dubbel-g som i "ragg" som skymtar?

5 december 2008 kl. 10:29  
Anonymous Anonym sa...

aha! en romaaan! hälsningar, yåor greatest fan (nadia)

5 december 2008 kl. 11:29  
Anonymous Anonym sa...

konsten att bli attraktiv

5 december 2008 kl. 16:30  
Blogger Henrik Fexeus sa...

jag retas lite, bokstäverna bakom den svarta rutan är inte bokens riktiga titel. Dubbel-G var en sk röd öring...

5 december 2008 kl. 20:19  
Anonymous Anonym sa...

Gött en ny bok! Läte ut "när du gör som jag vill" idag. Skit bra! Gillade speciellt reklam delen i det hela! /JosefineB

6 december 2008 kl. 21:17  
Blogger Zhade sa...

Är titeln bestämd ännu? Och i så fall, vilka är de två sista bokstäverna? ;)

9 december 2008 kl. 05:13  
Anonymous Anonym sa...

...prediktion...

17 januari 2009 kl. 12:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida