måndag 6 oktober 2008

Morgon imorgon igen - nu i P3!

Jag hann tyvärr inte göra nåt experiment med Linda Nyberg i Gomorron Sverige imorse. Jag hade planerat en sak i hemlighet, men ibland finns det helt enkelt inte tid. Hoppas ni blev lite mer nyfikna på boken, i alla fall.

Imorgon har jag dessutom en ny chans. Jag medverkar i Morgonpasset i P3 kl 09.00, tisdag den 7 oktober. Förutom att prata mer om boken så hoppas jag att jag får chansen att hitta på nåt galet. Vi får se. Eller rättare sagt, höras.

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Woohoohoo jag bara visste att du skulle klä dig som du skulle idag och det gjorde du också :D

6 oktober 2008 kl. 18:56  
Blogger Marcus sa...

Fan, BRA GJORT kompis! Tricket funka 100%
Underbart att höra....

Sax, plånbok, djur och mobil....Tummen upp Henrik!

7 oktober 2008 kl. 09:27  
Anonymous Anonym sa...

Fast det var synd att du inte skrivt tydligare på lappen var saxen skulle befinna sig.. Skulle man vilja va skeptiskt skulle man ju kunna vara det menar jag. Du visste ju vad du skrivit på lappen och sa väl aldrig innan vad lappen gällde? Menar bara att du hade kunnat säga, "och på lappen står det som du la handen på först" eller så... (hade han lagt handen på saxen först hade du kunnat stanna där t o m) Haha, är jag negativ nu? (eller bara hälsosamt ifrågasättande..?) Möjligen lyssnade jag slarvigt också, kanske missade nåt. Va tvungen att se ut som jag jobbade samtidigt.. ;)

Bra var det i alla fall, jag är som alltid imponerad!

7 oktober 2008 kl. 11:09  
Anonymous Anonym sa...

Du var grym i radio idag! Måste läsa dina böcker!
//Jonas

7 oktober 2008 kl. 16:10  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Martina, länken du missar är att lappen låg framför Martina och det var hon som fick saxen. Men du är nåt på spåren - som jag sa i intervjun, om man skulle lyssna på den igen så skulle man troligtvis inse hur jag påverkade dem till att få det resultat de fick.
Det var därför jag hade lagt till en sak efteråt. Jag vet dock inte hur väl det gick fram i radion. Men under hela intervjun låg det ett förseglat kuvert på bordet framför Olle och Martina. Det låg där redan innan Olle tog fram föremålen. När Martina öppnade det i slutet och läste upp det så innehöll det ett meddelande och en lista på de föremål jag ville/trodde/förutsåg/påverkade Olle att lägga fram. Dvs - Sax, mobil, djur och plånbok.
Den du.

7 oktober 2008 kl. 19:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida