tisdag 5 augusti 2008

Det låter, det


Den första september, dvs om en knapp månad, så släpps Konsten att läsa tankar som ljudbok. Men eftersom gänget på Bonnier Audio är så snälla så har jag fått tillåtelse att göra första kapitlet tillgängligt redan nu och här. Tvärgratis. Så följ länkarna nedan, lyssna direkt eller ladda ner till din dator*. Hoppas ni tycker om det!

Kapitel 1 - del 1
Kapitel 1 - del 2

*) Jag ber om ursäkt för ljudkvaliteten, filerna är hårdkomprimerade för att inte ta så stor plats om du vill ladda ner dem och då blir ljudet lidande. Ljudboken låter naturligtvis mycket bättre.

8 kommentarer:

Blogger Marcus sa...

Var kommer man att kunna köpa ljudboken, vilka affärer kommer att sälja den?

5 augusti 2008 kl. 19:07  
Blogger Hexmaster sa...

Inför lyssningen undrar jag hur de gör med illustrationerna. Henke ARG, Henke GLAD, Henke BISTER osv.

Få se. Eller; få höra.

5 augusti 2008 kl. 21:33  
Blogger Marcus sa...

Va bra fråga...(ang. illustrationerna)

5 augusti 2008 kl. 23:45  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Bilderna kommer i en snitsig booklet tillsammans med skivorna. Vi har tänkt på allt. :-)

6 augusti 2008 kl. 10:23  
Anonymous Anonym sa...

Hej Henrik,

Det är en fröjd att läsa dina inlägg
du är dig lik sen förr, mer hår kanske?

Kram från "gud"

10 augusti 2008 kl. 21:22  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Nämen hej Gud, det var inte igår! Jag trodde du hade övergivit mig. Har hört att du gör sånt. :-) Jupp, mer hår, lite äldre, annars ungefär som vanligt. Hoppas allt är bra med dig!

11 augusti 2008 kl. 19:52  
Anonymous Anonym sa...

Nej jag överger ingen...
"Jag har gått vid din sida länge"
(citat från sjunde inseglet)
Jätte kul att se dig, om så bara i media,
Du är en talang, men det visste jag sen förut att du var.

Lycka till i höst! kanske stöter på dig nån vacker dag?

Kram Helena

11 augusti 2008 kl. 22:55  
Anonymous Anonym sa...

Nu när du är klar med båda böckerna + inspelningen av ljudboken. Finns det nå tankar på att göra en till bok då, något mer åt trolleri-rackarspel-psykologiska effekter hållet?

Mvh Tommy (tommyskold79@hotmail.com)

18 januari 2009 kl. 12:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida