fredag 16 maj 2008

Singel?


Är du mellan 20 - 40 år och singel? Jag letar efter personer som har tröttnat på att vara solo men som tycker det är lite svårt att ta kontakt med andra. I ett avsnitt av Hjärnstorm ska jag nämligen ge någon eller några undermedveten coachning. Målet är att förvandla rådvilla personer till sociala proffs som kan hantera de flesta situationer - och som vet precis vad man ska säga till den där mannen/kvinnan som får hjärtat att slå fortare.
Så om du tröttnat på tramsiga tips från tidningar och tycker att "raggningsskolor" verkar rätt sorgliga, hör av dig till redaktionen! Det kanske blir just ditt omedvetna som får en välbehövlig mental massage.

Maila en beskrivning av dig själv, varför du hör av dig, samt en bild på dig till hjarnstorm@svt.se!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag som var precis människan för det hära som letar desperat efter hjälp med att ta kontakt med tjejer och som fortfarande mislyckats efter att ha läst så många böcker osv..... men synd bara att jag har precis fyllt 18 år :( undrar om det går att göra några undantag ??? för isånnafall skulle jag bli världens lyckligaste kille.

16 maj 2008 kl. 18:47  
Anonymous Anonym sa...

Jag har iaf skickat ett mail och hoppas att jag kommer med i programmet. Men den hära väntan på ett svarsmail gör mig tokig åååh (jag har ingen tålamod) hoppas dem svarar snart :(.

18 maj 2008 kl. 01:01  
Blogger Áslaug sa...

Attans... Det låter inte som nåt för mig. Social som jag är och som alla gillar kommer jag knappast vara en bra elev. För mig handlar det nog om mer än att lära sig ragga...
Får nog istället fortsätta titta på de stackars bönderna...

21 maj 2008 kl. 20:47  
Anonymous Anonym sa...

Ja det hadde ju varit intressant.
Synd bara att man känner sig så asocial att det känns dömt att misslyckas redan från början.
Så här är det inte tal om:
"...lite svårt att
ta kontakt med andra."

Fast tror nog iallafall att det
hadde kunnat gå bättre
än med vissa bönder.

16 juni 2008 kl. 11:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida