onsdag 2 april 2008

När reklam går fel

Jag såg den här idag. Reklam för ett VVS-förbund? Eller nästa steg i Gevalias kampanj "När du får oväntat besök"? Plötsligt kommer jag att vara betydligt mer paranoid när jag kliver in i badrummet imorgon bitti...

6 kommentarer:

Blogger Maja sa...

Hahaha!
Det kommer inte jag att vara!
Det du bävar för, hägrar för mig...
En blöt vvs-montör...
;-)))))

2 april 2008 kl. 17:17  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Mmm... 57 år gammal, med en rejäl kagge och sug i blicken. Your ticket to heaven? Jag ska inte döma.

(Förlåt alla rundlagda vvs-människor över 50!)

2 april 2008 kl. 18:37  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

2 april 2008 kl. 18:38  
Blogger Maja sa...

Nej, inte 50. Mer 40. Med solsken i blick! He he

2 april 2008 kl. 19:29  
Blogger Hexmaster sa...

Ähum, det där är ju direkt från "Psycho".

Hur kom man på idén, att använda den i detta sammanhang? Och hur blev det en färdig produkt? Fascinerande.

5 april 2008 kl. 22:42  
Blogger P-A Jonsson sa...

Den är i klass med min nya noja. Det visar sig nämligen att 25% av den svenska befolkningen svarar i telefon även om de har sex.
Och nu susar den tanken genom min skalle varenda gång jag ringer någon och den som svarar låter antigen andfådd/ansträngd eller något frånvarande.
Scary, riktigt scary....

11 maj 2008 kl. 21:42  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida