söndag 19 september 2010

Frukost med D

Problemet med att ha ett jobb där man far omkring mycket är att ens vänner tenderar att göra samma sak. Vilket innebär att den sociala faktorn blir lidande eftersom man sällan är på samma ställe samtidigt. Men ibland har man tur. Bara några dagar efter att jag var i London hade min vän Derren ett gig i Stockholm; närmare bestämt igår kväll. Så idag sågs vi över frukost på Grand Hotel innan han skulle flyga hem igen. De åkte för 10 minuter sen. Jag inser att frukost som umgängesform kanske är ett lite udda sätt att träffa sina vänner. Men också ganska mysigt. Och som reklamen säger, en bra start på dagen.

12 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Va ??? Var Derren i Sverige på ett gig måste varit något privat gig ? :-(
Jag kan ju inte ha missat det om det var för alla.
Trodde inte ens han åkte till Sverige.

19 september 2010 kl. 11:20  
Blogger Unknown sa...

har ni testat era "knep" på varandra någon gång?

19 september 2010 kl. 13:40  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Ha ha, nä det skulle ju vara jättekonstigt. Testar du ditt jobb på dina kompisar?

19 september 2010 kl. 14:00  
Blogger Helena sa...

Ja, du frukostar är heliga grejer bland heliga frallor och heligt the och gröt, vi har ju käkat frukostar i hop förr om du vill minnas hos vilka hehe. Snygg kille den där Mr D är han singel ? spelar ingen roll jag är usel på engelska.

Iaf snygga killar med helig frukost date MUMMA hehe

Kram Hesse

19 september 2010 kl. 15:24  
Blogger Helena sa...

Jag skulle kunna testa min "Sjukdom" på dig och så skulle de tjorva till sig rejält, Snygg kille De va du hade till frukost, frukostar är heliga och speciellt med vänner du vet säkert vilken familj jag tänker på när jag skriver HELIGA frukostar?
Kram Helena.

19 september 2010 kl. 15:24  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Nä, han är upptagen. Dessutom är han gay. Heliga frukostar, hmm... U-bulle?

19 september 2010 kl. 15:30  
Blogger Helena sa...

Neeej tänk din gamla stofil du är ju ändå tankeläsare, vad tänker jag nu?

19 september 2010 kl. 15:43  
Blogger Helena sa...

På nåt vis kände jag på mig att han var gay, jag kände det på mig suck.

19 september 2010 kl. 15:47  
Blogger Unknown sa...

Vet inte om mitt andra inlägg försvann ?
Var han på någon privat gig här i Sverige ?
Eftersom man inte har sett eller hört något om det.
Cool bild :-)

19 september 2010 kl. 16:36  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Kolla hans tweet, jag tror det står där. Men, ja. Privat uppdrag.

19 september 2010 kl. 17:14  
Blogger Unknown sa...

visst det var det en dum fråga, men jag var bara tvungen o fråga.

20 september 2010 kl. 02:05  
Blogger Milla sa...

Awwww.... Två av mina favorit mentalister I samma bild. Vilken glädja till ögon! Tack för utdelning :)

20 september 2010 kl. 19:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida