tisdag 22 december 2009

Nu bär det av!

För exakt på dagen tio år sedan så åkte jag till egypten för att fira millennieskiftet. Jag ska vara helt ärlig: Det var den sämsta och jävligaste resa jag nånsin gjort. På precis alla plan. Men jag är inte den som är den. Mycket kan hända på ett decennium. Dessutom har det snöat konstant här hemma i två och en halv vecka nu och nån måtta får det vara. Så idag - nu! - lämnar vi glatt vintersverige bakom oss för Soma Bay (jo, det ligger i Egypten) och Caribbian World Resort (Karibien ligger INTE i Egypten, men det gör inget). Där ska vi springa omkring med band runt armen och dricka drinkar i många färger.

Jag vet dock inte hur det är med internetmöjlighet på beachen. Så om det blir lite glest med inlägg under den närmaste veckan, eller om det tar tid för era julkommentarer att bli publicerade, då vet ni vad det beror på. Det är bara jag som är och dyker i ett rev istället.

Hej svejs! Nu går planet!
/Arlanda 08:35

1 kommentarer:

Blogger Camilla Matinlassi sa...

Ha en toppen resa.
Tror att det har snöat mer nere hos er, här uppe (utanför Luleå) snöade det bara i går, har kanske 1dm med snö.
Pratade med några som bor i Bosnien de hade -20grader och 65cm med snö.
Hoppas att vi får se dig i Luleå om inte förr så till hösten iallafall.
Önskar dig och din familj en riktigt God Jul och Gott Nytt Åt.

Hej svejs!
//Camilla

22 december 2009 kl. 09:02  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida