söndag 20 december 2009

En Riktigt WAKKA Jul!


Okej, det här är smickrande, roligt och en smula creepy på samma gång. I förra veckan fick jag en film mailad till mig av okänd avsändare. Bevisligen hade nån läst mitt tidigare inlägg om Pac-Man. Men början av filmen är hämtad från en film som jag inledde mina föreläsningar med. Och den filmen har jag gjort själv. (Animationen förekommer också i SinnesCirkus.)
Så antingen har nån tillgång till mina originalfiler. Vilket typ tre personer i hela världen har, som alla bedyrar sin oskuld. Eller så har någon gjort sig besväret att skapa det hela från grunden.

Hur som helst så har en okänd men väldigt attraktiv person lagt ner stor tid på att önska God Jul. Och då är det bara rättvist att fler får ta del av det. Så höj ljudet och klicka här för att starta filmen! God Jul!!!

4 kommentarer:

Blogger Kombro sa...

Kul början på bloggen. Lägg till en "Dela" funktion och en RSS prenumeration så man inte missar något. Kolla tex www.tourofjamtland.se

21 december 2009 kl. 11:16  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Början?? Den här bloggen har funnits i två år nu...

21 december 2009 kl. 11:24  
Blogger Kombro sa...

Kul början på bloggen. Lägg till en "Dela" funktion och en RSS prenumeration så man inte missar något. Kolla tex www.tourofjamtland.se

21 december 2009 kl. 12:03  
Blogger vewwo sa...

Den okända men väldigt attraktiva rackaren har inte dina original filer så du kan pusta ut, ta en glögg och släppa ut de tre personerna ur förhörsrummet. Dom är helt oskyldiga.
;)

21 december 2009 kl. 22:51  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida