tisdag 24 november 2009

Uhh..va...nä...inte redan...

Är det bara jag som tycker det är helt sjuuuukt svårt att gå upp ur sängen på morgnarna nu? Min klocka ringer oftast 06:30, då är det dags att krypa in i duschen för att väcka kidsen med frukost en halvtimme senare. Om jag inte ska iväg och föreläsa och måste sitta på ett tåg eller flyg redan vid 07. Men jag och barnen verkar tävla om vem som tar längst tid på sig att ta sig ur sängen nu för tiden. "Pappa jag är så trööööött". Jag förstår precis.

Nä, det här går inte. Om tre veckor får vi åka och ladda upp lite solstrålar så man klarar sig till mars.

2 kommentarer:

Blogger Helena sa...

Det är du inte ensam om, har inga kids att väcka men jag går upp långt senare än dig visserligen schysst bild föresten.

Ha det gött/ Helena

24 november 2009 kl. 19:47  
Blogger Norco sa...

Här uppe i Umeå så har det bara varit ca 5 timmar sol under hela November måndad. Kan tänka mig att det är likadant i resten av sverige, man blir ju jätte slö, speciellt på morgonen.

24 november 2009 kl. 21:35  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida