fredag 13 november 2009

Påverkan i din ficka

Jag fick den precis i min hand, pocketutgåvan av När Du Gör Som Jag
Vill. Den är otroligt fin. Precis som med KALT har Månpocket slagit
på stort när det gäller papperskvalitet och tryck. Den ser så tunn
och oskyldig ut, men innanför pärmarna ryms nästan 300 sidor av de
mest effektiva och intressanta metoder för att påverka andra som du
nånsin blivit utsatt för. Beväpna dig med den här manualen innan du
ger dig ut i julhandeln, så slipper du kanske gå på lika många
finter som förra året. (Eller så använder du teknikerna själv för
att äntligen få den där resan till Zanzibar i julklapp.)

Finns i en bokhandel nära dig under nästa vecka.

7 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Jag har väntat på utgåvan i denna form! Äntligen!

13 november 2009 kl. 13:27  
Blogger Norco sa...

Jag vet vad som ska stå på min önskelista nu xD Brukar aldrig komma på något vanligtvis :P

15 november 2009 kl. 16:00  
Blogger Unknown sa...

Finns det planer på att ge ut "Alla får ligga" i detta format? Jag har ett visst hat mot inbundna böcker!

16 november 2009 kl. 15:33  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Hat mot inbundna böcker? Det låter jobbigt. jag skulle misstänka att AFL så småningom blir en pocket, men det lär dröja ett bra tag eftersom den precis kommit ut i inbundet format.

16 november 2009 kl. 16:45  
Anonymous Anonym sa...

Jag vill bara tacka för grymma böcker Fredrik. Som säljare har jag haft stor nytta av dina kunskaper speciellt i fråga om kroppsspråk.

Mvh Jocke

www.donsoderqvist.blogg.se

28 november 2009 kl. 18:07  
Blogger Henrik Fexeus sa...

Tack. Fast jag heter Henrik. :-)

29 november 2009 kl. 21:06  
Anonymous Anonym sa...

haha oj va pinsamt! Förlåt Henrik !
Va så stressad när jag skrev kommentaren och vet inte ens vart jag fick Fredrik ifrån...

/ jocke

29 november 2009 kl. 22:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida