onsdag 4 november 2009

Stockholm-Motala

Motala von oben

Idag är jag på Bokens Dag i Folkets Hus, Motala, för att för att förklara precis hur det ligger till. Utöver mig så dyker såväl Johan Theorin som Viveca Sten, Stewe Claesson och Majgull Axelsson upp och förgyller kvällen.

Kl 18:30 går det av stapeln, så nu är det hög tid för mig att kasta mig på tåget. (Sen kanske nån kan förklara för mig varför det är lätt att åka till Motala - det tar två timmar med tåg - men betydligt svårare att åka från Motala - det tar nämligen tre timmar, och kräver såväl buss som tågbyte...)

1 kommentarer:

Blogger Helena sa...

Var nån stans ligger Motala? jag är tjejen med noll koll, sjyst med snö det vill jag ha här på Kungsholmen.

det är så mysigt att promenera på isen om den har lagt sig vill säga.

Mvh Helena

5 november 2009 kl. 08:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida