måndag 26 april 2010

Vårflirt i Nyhetsmorgon

Gör inte såhär, bara
Jag fick hastigt hoppa in i TV4:s Nyhetsmorgon i morse för att prata vårflirt. Med i samtalet var också min vän kärlekscoachen Caroline Dahlman, som egentligen borde varit hemma i Australien nu men som blivit strandad i Stockholm några veckor på grund av askmolnet.
Hela samtalet girade snabbt åt höger och handlade mer om att få en bra självbild och "hitta kärleken i allt i livet", som Carolin uttryckte det.
Men TV4 tänkte helt rätt - för nu är våren definitivt här. Och med den kommer vårflirten. Så ut i solen med er nu, slå på det vackraste leende ni har och hångla upp hela världen! För det är den värd.
Jag ska tänka på er när jag sitter här instängd på min kammare och skriver på Boken Som Aldrig Blir Klar.

1 kommentarer:

Blogger Lena Petersson sa...

Jodå, den blir klar, det kanske bara inte blir helt enligt förlagets tidsplan?

27 april 2010 kl. 00:20  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida